Ken je kernwaarden

Als organisatie wil je graag de beste uitstraling naar de buitenwereld hebben. Maar wat wil jij als ondernemer dat de doelgroep direct ziet of voelt? Denk eens goed na over je kernwaarden.

Ken je kernwaarden

Iedere klant waarvoor wij een project uitvoeren krijgt met onze standaard brainstormsessie te maken:

A. Wie ben jij als persoon en ondernemer? B. Wie wil jij aanspreken? (je doelgroep) C. Wat moet jouw doelgroep zien/voelen en beleven? (je kernwaarden) D. Hoe gaan we dit uitvoeren? (Het plan van aanpak)

Met deze 4 stappen kunnen wij simpel een vertaalslag maken naar wat jij als persoon en ondernemer wilt uitstralen naar zijn doelgroep. Je kernwaarde zijn hier essentieel om je doelgroep te vormen tot potentiƫle klanten. Wanneer die laatste groep je kernwaarden voelt worden ze directe klanten van je. Het kan simpel zijn maar met kernwaarden als "kwaliteit" "prijsgericht" ga je het helaas niet redden. Denk out of the box!

Wij van The Amigos helpen je graag bij het bedenken van kernwaarden voor jouw bedrijf/organisatie middels een brainstormsessie! Stuur een mail naar ruwan@theamigos.nl en ga direct met ons aan de slag.

Geplaatst op maandag 11 juni 2018.

Over The Amigos V.O.F

Dit bericht is geschreven door The Amigos V.O.F. Het bedrijf valt onder adviesbureau uit Eindhoven. Trefwoorden van The Amigos V.O.F uit Eindhoven : netwerken young professionals, zakelijk netwerk, adviesbureau, netwerk bureau, MKB netwerk, innovatie expertise, bedrijf ontwikkeling, adviesbureau Eindhoven, Brainstorming, Testing, Marketing, Communicatie, Promotie, Prototyping, Webbuilding, Designbuilding, Community.

Lees meer over The Amigos V.O.F.